17.mai-gelé i rødt, hvitt og blått
Denne lekre 17. mai-desserten serveres lagvis i glass med rødt, hvitt og blått – inspirert av det norske flagget. Lager du dem dagen før, er de helt klare til servering på selve festdagen. Praktisk, pent og skikkelig godt! 4 porsjoner 2 dl kremfløte 1 dl melk 11/2 ss sukker 1 ts vaniljesukker 2 plater gelatin …

